Warning: Declaration of AVH_Walker_Category_Checklist::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /home/vehcom/domains/parsaveh.com/public_html/wp-content/plugins/extended-categories-widget/4.2/class/avh-ec.widgets.php on line 62

Warning: Declaration of AVH_Walker_CategoryDropdown::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /home/vehcom/domains/parsaveh.com/public_html/wp-content/plugins/extended-categories-widget/4.2/class/avh-ec.core.php on line 876

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/vehcom/domains/parsaveh.com/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324
دعا برای ناصر خان « پرثوه

سلام

ناصر حجازی فوتبالیست بزرگ و مرد رک گوی ورزش ایران که مدتهاست با بیماری کشنده ی سرطان دست و پنجه نرم می کند پس از پشت سر گذاشتن یک دوره پرتو درمانی گویا از دیروز به کما رفته و پزشکان شانس زیادی برای بازگشتش قایل نیستند . قلب ناصر خان با دستگاه می تپد و از او قطع امید شده است .

لطفا با هر باور و اعتقادی که دارید برایش دعا کنید .

چند سالی است که در همه ی زمینه ها بزرگترینهایمان را از دست میدهیم و شاید حجازی هم ادامه ی راهی باشد که بزرگانی نظیر مشکاتیان و شکیبایی و خیلی های دیگر رفتند ؟

شاید حجازی آنطور که می گویند بزرگترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران نباشد و کسی مانند عابدزاده برتر از او باشد . اما انصافا که یکی از معدود فوتبالیستهای اهل مطالعه و باسواد کشور بود .

حیف است امثال حجازی از دست بروند . امیدواریم که پیش بینی پزشکان به حقیقت نپیوندد و ناصر خان به جامعه ی ورزش ایران بازگردد .

برچسب ها: ،
2011/05/22
3 دیدگاه

3 Comments »

  1. arash
    11:32 ق.ظ در می 22nd, 2012

    behtarin ostoreye donya che zo0d az raftanet 1 sal gozasht!!!

  2. کیا
    7:04 ق.ظ در دسامبر 15th, 2012

    چقدر آدم میتونه عقده ای باشه که در خبر مرگ یک نفر سعی کنه عقده ی های رنگیش رو خالی کنه؟!!
    حجازی به عنوان دومین دروازه بان قرن آسیا شناخته شد عابدزاده کی به همچین مقامی دست پیدا کرد؟!!
    غیر از آنکه بعد از 27سالگی با یک قانون ساختگی سعی کردند او رو از فوتبال و تیم ملی دور کنند اما این اتفاق برای عابدزاده نیافتاد!!
    خجالت بکشید کمی و شرم کنید..
    او اسطوره بود چون با مردم بود و دقیقن همانطور که میگن بزرگترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران و با شخصیت ترین و تحصیل کرده ترین و با سواد ترین اونها هم بود.

  3. وحید فلاحی
    9:23 ب.ظ در دسامبر 17th, 2012

    شرم کردیم به شدت !! ولی کاش شما اول نوشته را می خواندید که بدانید خبر مرگ نبود و دعا برای سلامتی بود , پس از آن ما را به یک منبر رایگان مهمان می کردید . شما سلیقه تان را مطرح کردید ( با ادبیات یک فرد نه چندان منطقی ) , من هم سلیقه ام را گفتم . اگر تحمل ندارید فقط آن چیزی را بخوانید که به مذاقتان خوش می آید تا رگ غیرت و تعصبتان نجنبد .

Leave a comment

خوراک RSS برای نظرات این مطلب