Warning: Declaration of AVH_Walker_Category_Checklist::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /home/vehcom/domains/parsaveh.com/public_html/wp-content/plugins/extended-categories-widget/4.2/class/avh-ec.widgets.php on line 62

Warning: Declaration of AVH_Walker_CategoryDropdown::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /home/vehcom/domains/parsaveh.com/public_html/wp-content/plugins/extended-categories-widget/4.2/class/avh-ec.core.php on line 876

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/vehcom/domains/parsaveh.com/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324
لطیفه ی برگزیده : آکواریوم دبی فروریخت « پرثوه

سلام

آکواریوم دبی که به ادعای خودشان ( راست و دروغش گردن جامعه ی اعراب حوزه ی خلیج قطعا فارس ) در نوع خودش بزرگترین است پس از چند ترک و نشتی , شکست و فرو ریخت . این آکواریوم در یک مجتمع تجاری به نام دبی مال قرار داشت و خودتان وضعیت مجتمع پس از شکستن آکواریوم را می توانید حدس بزنید . البته از آنجایی که دبی کلا در تسخیر ایرانیان است باید یاد آوری کنم که احیانا هیچ ایرانی عاشقی در این حادثه آسیب ندید . چون از چند روز قبل پلیس مجتمع را تخلیه کرده بود .

شنای غواص در آکواریوم

چند روز قبل تر هم یکی از برجهای دبی تخلیه شد که البته دلیل آن اعلام نشده . حالا هی بیایید و بگویید اعراب پیشرفت کرده اند . اعراب هر زمان بخواهند کاری را خودشان انجام بدهند همین می شود که گفتیم . آنکسی که که پیشرفت کرده غربی هایی هستند که می آیند و قرار داد می بندند و پروژه های بزرگ را انجام میدهند نه حضرات اعراب که از قند پارسی که به سرزمینشان می رود شکر شکن شده اند .  

این هم تصویر نشتی آب

2010/10/19
4 دیدگاه

4 Comments »

  1. فرشاد
    5:23 ب.ظ در اکتبر 19th, 2010

    عربا تنهایی غذا نمتونن بخورن ملخ میخورن چی برسه به ساخت جایی مثل این 😀

  2. سعید
    11:06 ب.ظ در مارس 12th, 2011

    حکایت ما مثل گربه ایی که دستش به ته دیگ نمیرسه میگه اه اه بو میده. خوبه بدونید 1_همین امارات درحال حاضر 1.5 برابر فروش نفت ما درآمد صنعت توریسم و تجارتشان است.2_امنیت دبی با این همه مسافر و رفت وآمد مثال زدنی است ما در تهران هیچی نداریم و باید مواظب باشیم شلوارمونو ندزدند و با زور گیری چاقو نخوریم 3_ این همه نفت داریم وضعمون هم اینه . ولی کله مون تو برفه که هنر نزد ماست وبس.

  3. وحید فلاحی
    5:01 ب.ظ در مارس 14th, 2011

    سلام سعید خان , خیر حکایت ما جور دیگری است , حکایت ما حکایت ان لاشه ایست که بر روی زمین افتاده و لاشخورها دورش را گرفته اند و سر دریدن این لاشه با هم می جنگند . ترکیه و امارات و سوریه و عراق و بولیوی و ونزوئلا و کومور و چین دزد و متقلب و روسیه ی جنایت کار همواره خاین و خیلی های دیگر بر سر این لاشه ی بی دفاع می جنگند . اگر در سفر اخیرتان آب و رنگی در امارات دیدید از صدقه ی سر همین لاشه بودن ماست . سیل ایرانیانی که به امارات می روند و سیل کشتی هایی که کالاهای تجاری خریداری شده از چین را به جای پهلو گرفتن در ایران به اسکله های امارات می برند و بعد با دریافت حقوق گمرکی تحویل صاحب ایرانی اش داده می شود سازنده ی آن شهری است که اهالی و صاحبانش هنوز هم همان اعراب شکم گنده ی بدوی هستند , گیرم با سر و وضع نو نوار و پول زیاد .

  4. سعید
    10:42 ب.ظ در مارس 15th, 2011

    وحید جان کاملا باتو موافقم.من با تحقیقی که کردم متوجه شدم کره جنوبی در سال 1356 ازنظر صنعتی واقتصادی با ما دریک سطح بودند ضمن در نظر داشتن اینکه کره جنوبی یک قطره نفت ندارد و از گاز و معادن هم بی بهره است ببنید الان کجا هستند وما کجاییم . ببنید چند درصد این محصولات که نام میبرم چند درصدشان در سطح ایران وجهان با کیفیت بالا کرهای است. موبایل_ کامپیوتر_ تلویزیون_ وسلیل صوتی_ اتومبیل و……..میدونید چرا….. چون شعارشون اینه… ما با همه دنیا دوستیم و دوست داریم همه با ما دوست باشن به کار هیچ کشوری دخالت نمیکنیم فقط به فکر پیشرفت کشور و سعادت و رفاه مردم خودمان هستیم ولی ما………..

Leave a comment

خوراک RSS برای نظرات این مطلب